П`ятниця, 22.11.2019, 00:55
Прилуцька ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 імені Святителя Іоасафа ...
Головна | Як по-різному ми сприймаємо цей світ | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
МОН
ПедПРЕСА
Гаряча лінія
ЗНО
Місцезнаходження
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості,

розуміти її думки, переживання,

бережно доторкнутися до її серця.

В.О. Сухомлинський

Як по-різному ми сприймаємо цей світ

 

 -Мені подобається спостерігати за тим, як морські хвилі набирають силу, несуться до берега і розбиваються об каміння, - сказав Візуал.

 - Мені подобається чути могутній шум моря, часом він затихає, а часом я навіть не чую вас, - відповів Аудіал.

 - Мені подобається вдихати запах моря, мені подобається, як невгамовний вітер куйовдить моє волосся, мені подобається відчувати смак солі на губах, - поділився враженнями Кінестетик.

 Так по-різному три людини сприймають море. Так по-різному візуали, аудіали і кінестетики пізнають навколишній світ. Візуал - за допомогою зору, Аудіал - через слух, а кінестетик живе почуттями та рухами.

 

Особливості поведінки учнів з різними типами сприймання в    навчальному закладі

     У батьків та вчителів є багато можливостей поспостерігати за різними типами учнів та як вони себе поводять за буденними справами. Наприклад, подивитися хто як записує домашнє завдання. Припустимо, воно записане на дошці:

Візуали: поспішно відкриє щоденник і запише, вірніше, перепише з дошки те, що задано додому. Він надає перевагу, щоб потрібна інформація була у нього, ніж питати її в інших. Він легко сприймає її записаною саме на дошці.

Аудіал: якщо захоче записати домашнє завдання в школі, то, скоріше за все, перепитає її у сусіда по парті. З слуху запише цю інформацію собі в щоденник. Дома може перетелефонувати  однокласникам і запитати, що задали чи попросить, щоб це зробили його батьки.

Кінестетики: частіше за все довго риються у себе у портфелі, дістають звідти підручники, знаходять потрібні сторінки і прямо в підручнику обведуть номери потрібних вправ.

 

         Багато що може дати спостереження за учнями під час перерви.

Візуали: частіше за все залишаються в класі, якщо більшість учнів з нього виходять.  Для нього головне – можливість спокійно поринути в свої зорові образи. Але йому можуть помішати шумні діалоги аудіалів чи подвижні ігри кінестетиків. Тоді він воліє вийти в коридор, де буде спостерігати за іншими учнями чи роздавлятись інформацію на стінах.

Аудіали: використовують перерву, щоб наговоритись та пошуміти. Особливо якщо на попередньому уроці приходилося «тримати рот на замку».

Кінестетики: їм перерва потрібна для того, щоб поворушитись та розім’ятись. 

         Ці спостереження говорять про те, що кожна дитина інстинктивно вибирає спосіб відновлення сил притаманний лише їй.

 

     Так само індивідуально потрібно  підходити до кожної з них в навчальному процесі.

     Спеціалісти кажуть, що від візуала можна вимагати швидкого розв’язування задач; від аудіала – швидкого повторення почутого ним матеріалу; від кінестетика краще не чекати ні того, ні іншого – він потребує іншого відношення, йому потрібно більше часу та терпіння  зі сторони вчителів та батьків.

         У класі рідко буває без зауважень. Найбільший ефект буде, якщо ви зробите його відповідно до способів сприйняття інформації даної дитини. Візуалу краще зробити сигнал рукою, аудіалу тихенько промовити: «уважно чи тихіше». А кінестетику достатньо покласти руку на плече.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Пошук
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Погода
Погода
Друзі сайту